Team Direct ApS


 
Rådgiver Kontakt Profil
Team Direct ApS
Claus Fardal
Nørrebrogade 180 A, 4. tv.
2200 København N
Hovedstaden
CVR: 25278402
teamdirect@teamdirect.dk
www.teamdirect.dk
21666668
21666668
Uddannelse: HD-afsætning fra CBS
Anden uddannelse: Bank
Stilling: Virksomhedskonsulent
Erfaring: 7år +

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/clausfardal/

Timepris: kr. 1.000,00

Erhvervserfaring
1991 - 2024 CEO / Team Direct ApS

Digital omstilling (Primær kompetence)


Specialiseret i B2B-salg med praktisk brug af CRM-systemet for både ledelsen, projektledere og de salgsansvarlige. Jeg har både den teoretisk ballast samt den praktiske erfaring fra de helt små virksomheder til store virksomheder, som skal have koordineret indsatser på tværs af flere datterselskaber i flere lande.
30 års specialisering sætter et aftryk, som kan give videre på alle niveauer i organisationen.
Særlig fokus på praktiske løsninger i webCRM til at understøtte ledelsen, salget, markedsføringen og de daglige opgaver.

Specialer Bemærkninger
Big Data / Business Intelligence / Machine learning / Dataanvendelse med AI Planlægning og etablering af BI-systemer ved brug af Excel’s pivottabeller integreret med data fra ERP-systemet. BI-systemet bruges til udarbejdelse af strategiske analyser for ledelsen og planlægning af praktiske indsatser i salget, samt udarbejdelse af ABCD-analyser, så det bliver nemmere at målrette indsatser overfor udvalgte målgrupper.
Systematisk kundebearbejdning - CRM Etablering og brug af CRM-system til at understøtte ledelsens brug af rapportering og salgsafdelings daglige salgsindsatser. Der gennemføres træning af medarbejdere på alle niveauer og på alle lokationer i Danmark og udland efter behov. Projektledelse af praktisk udførelse af aktiviteter i markedsføringen.
 
Referencer Bemærkninger
MagVenture A/S Opsætning og tilpasning af CRM-system samt træning af ledelse og medarbejdere i hovedkontor samt datterselskaber i USA, England, Brasilien og Tyskland. Udarbejdelse af beskrivelse af forretningsgange (SOP Standard Operating Procedure), Opdeling i ABCD-kunder, specialanalyser, nyhedsmails.
Konecranes A/S Tilfredshedsanalyse hver måned i 4 år til afdækning af tilfredshed og finde utilfredse kunder. Tilfredshedsanalysen blev gennemført med meget få spørgsmål og havde en ensartet og enkel rapportering, som ledelsen og medarbejderne kunne bruge med det samme i dagligdagen.
Jangmarks Agentur Etablering af CRM-system og løbende tilpasning af CRM-system siden 2014 til nu med opsætning af rapporter, nyhedsmails, sparring med ledelsen, hotline og support, når der opstår kritiske opgaver, som skal løses med det samme. Træning af medarbejdere i brug af systemet via onlinemøder.
Erhvevsforum Roskilde Tilpasning af CRM-system med struktur, oprdyning i data, opsætning af oversigter/rapporter samt sammenkobling af data fra ERP-system. Udvikling af BI-systemer med Excels pivottabeller og praktisk implementering af analyseredskaberne, så redskaberne kan bruges med det samme i det daglige arbejde.
Arbejdsmøder og teknisk assistance til medarbejdere i brug af systemet via onlinemøder.
Udenrigsministeriet 10 år med tilfredshedsanalyser hvert kvartal og rapportering til ledelsen i forbindelse med danske virksomheders eksport til hele verden. Undersøgelsen afdækkede de tiltag som virkede og som ikke virkede, og blev brugt til at justere overfor eksportvirksomheder og eksportorganisationer.
Ektos A/S Opsætning, struktur, oprydning og analyse af data i CRM-system. Udvikling af BI-system og samkøring af data fra flere IT-systemer. Opsætning til kundetilfredshed og løbende hjælp af medarbejdere i flere lande og lokationer. Strukturering af kunders køb til opdeling af kunder i ABCD-segmenter, så salget bliver mere målrettet og lønsomt.
Andet:
Rådgiveransvarsforsikring: Nej