Leadkompagniet


 
Rådgiver Kontakt Profil
Leadkompagniet
Lars Bo Koch
Falkoner Alle 1, 3
2000 Frederiksberg
Hovedstaden
CVR: 33218192
larsbo@leadkompagniet.dk
www.leadkompagniet.dk
31370537
31370537
Uddannelse: Akademiøkonom
Stilling: Digitaliseringskonsulent/ ejer
Erfaring: 7år +

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/larsbokoch/

Timepris: kr. 1.500,00

Erhvervserfaring
2019 - 2022 Ejer / Leadkompagniet
CRM, salg og digitalisering
2019 - 2019 Salgschef / Officient A/S
Salg, rådgivning og digitalisering af forretningskritiske dokumenter
2019 - 2018 Forretningsudvikler / webCRM A/S
CRM rådgivning og konsulent
2018 - 2016 Salgschef / Bizbrains A/S
Salg, rådgivning omkring EDI og forretningsdokumenter

E-Handel (Sekundær kompetence)


Med udgangspunkt i webshops, har jeg arbejde med integrationer mellem Uniconta og e-conomic erp løsning og WooCommerce og Shopify. E-handel er meget mere end bare at have en webshop, der er en masse processer, som hvis man ikke får opsat løsningen rigtigt, har man en række manuelle processer, der gør det samlede billede til dyr forretning. E-handel handler om at være effektiv i hverdagen.

Jeg er specielt stærk når det gælder systemintegration mellem forskellige løsninger der skal integreres til Uniconta.

Specialer Bemærkninger
E-handelsplatform, webshop- og systemvalg, betalinger Som projektleder på + 20 projekter og mange års erfaring med rådgivning, udvælgende og implementering af e-handels systemer og integrationer til eksterne platforme for 100% automatisering af logistik og vareflows. Jeg er rådgiver i en bred stack af services til e-handel og hvordan man både kan opnå administrative besparelser samtidigt med øget salg via nudging og bevægelses monitorering .

eg er specielt stærk når det gælder systemintegration direkte fra webshops og ind i ERP løsningerne.
Systemintegration, ERP, PIM, lager og logistik Jeg har været ansvarlig for store integrations projekter bl.a. Uniconta. Stort fokus på lageroptimering og live-udveksling af oplysninger med eksterne services. Jeg ser en klar tendens i konvertering fra eget til eksterne lagre - her kan opnås store fragt- og lønmæssige besparelser .

Der er mange faldgrupper som kunder kan falde i, her under:
-data disciplin
-betalingsløsning
-fragt løsning
-forsendelse betaling / priser
-valg af lagerhotel og integration
-valuta. lande og sprog
-B2B og B2C er også forskellige
-Priser og administration
 
Referencer Bemærkninger
E-avantgarde.dk Opsætning af integration mellem Uniconta og WooCommerce. Optimering af processer med oprettelse af varer, tekster, billeder. Samt to vejs oprettelse af kunder, samt overførsel af salg, fra shoppen til kassekladden.

Integrationen er lavet mellem Uniconta og WooCommerce.

Digital omstilling (Primær kompetence)


Afklaringsforløb omkring de faktiske udfordringer samt udarbejdelse af løsning til en effektivere arbejdsdag. Rådgivning og sparring omkring salgsmodellen og hvordan dette implementeres i hverdagen.
Afdækning og beskrivelse af nuværende arbejdsprocesser, samt udarbejdelse af forslag for fornyet og forenklet processer, der kan automatiseres.
Arbejdsområder: EDi og forretningsdokumenter. B2B salg, salgsprocesser og modeller. Integration og automation mellem forskellige forretningssystemer.


Specialer Bemærkninger
Forretningssystemer - ERP / MRP Jeg arbejder med at berige stamdata i ERP-løsningen inden disse skal bruges i den videre proces, enten i webshoppen, leverancen eller i CRM -systemet. Dette sikrer at der ikke opstår dubletter på virksomheds- eller kontaktperson niveau. Samtidig kan jeg automatisk beriget data der giver mulighed for præcise segmenteringer, og bedre salgsarbejde.



Produktionsoptimering - analyse og effektivisering af forsyningskæden Afdækning af nuværende setup, beskrivelse af processer og udarbejdelse af ny løsning der optimerer processerne, helt eller delvist. Det bruges diverse integrationsplatforme til at hente og bringe data mellem systemer. Data validering og beriges automatisk inden de sendes videre til det næste system i rækken. Undervejs er det mulighed for varnings og informationer omkring processen.
Systematisk kundebearbejdning - CRM Jeg kan automatiserer dataudtræk fra ERP løsning, sikre at stamdata blive forædlet og beriget, inden de kommer over i CRM systemet. Dette sikrer både mod dubletter samt at der ikke leveres til kunder der er gået konkurs. Jeg arbejder med en række forskellige værktøjer, der giver online og direkte overblik.
Software robotter - RPA Jeg kan laver løsninger med Faktura-firewall, Zapier, Agency360 og LassoX, Hubspot og webCRM, der forædler stamdata fra ERP-løsningen. Dette sikrer en automatisk proces data ERP-løsningen og monitorerer at stamdata ikke ændre sig uden at relevante personer bliver informeret.
Med god data berigelse bliver segmentering og målgruppestyring mere præcist.
 
Referencer Bemærkninger
F-Boks ApS Udfordring: ERP: MS C5 og styring af salg i MS Excel, afklar og afdækning af ny løsning.
Digitaliserings/ og konsulent assistance omkring Implementering af CRM system. Opsætning af integration mellem CRM, www og ERP. Opsætning af landingpages og forms m.v.

Udtræk af stamdata fra RP, dataforædling og berigelse, samt import i CRM systemet. Udarbejdelse af salgsproces, udformning af e-mail templates. Sparring og undervisning i brugen af CRM.
Ample A/S Udfordring: ERP: Admiral, havde et CRM system der ikke blev brugt, gennemgang af salgsprocesse og forslag til optimering og go live.

Digitaliserings/ og konsulent assistance omkring Implementering af CRM system. Opsætning af integration mellem CRM, www og ERP. Opsætning af landingpages og forms m.v.

Udtræk af stamdata fra RP, dataforædling og berigelse, samt import i CRM systemet. Udarbejdelse af salgsproces, udformning af e-mail templates. Sparring og undervisning i brugen af CRM.
Logistikkompagniet ApS Udfordring: ERP: e-conomic og hubspot CRM, hvor der ikke var integration i mellem. Manglende salgsmodel forslag til optimeringer og go live.
Digitaliserings/ og konsulent assistance omkring Implementering af CRM system. Opsætning af integration mellem CRM, www og ERP. Opsætning af landingpages og forms m.v.

Udtræk af stamdata fra RP, dataforædling og berigelse, samt import i CRM systemet. Udarbejdelse af salgsproces, udformning af e-mail templates. Sparring og undervisning i brugen af CRM.
Rel8 ApS Udfordring: Tekniske tung virksomhed, der ikke var salgsdrevet, de have ikke et CRM system, efter afdækning fik vi opsat Hubspot og lavet integration til e-conomic. Hertil hjælper vi med den daglig salgsproces.
Digitaliserings/ og konsulent assistance omkring Implementering af CRM system. Opsætning af integration mellem CRM, www og ERP. Opsætning af landingpages og forms m.v.

Udtræk af stamdata fra RP, dataforædling og berigelse, samt import i CRM systemet. Udarbejdelse af salgsproces, udformning af e-mail templates. Sparring og undervisning i brugen af CRM.
Wedoio ApS Udfordring: Deres gamle CRM system var forældet, fik afklaret deres ønsker og planer. Forelagt forslag til nyt setup, som vi har hjulpet dem med.
Digitaliserings/ og konsulent assistance omkring Implementering af CRM system. Opsætning af integration mellem CRM, www og ERP. Opsætning af landingpages og forms m.v.

Udtræk af stamdata fra RP, dataforædling og berigelse, samt import i CRM systemet. Udarbejdelse af salgsproces, udformning af e-mail templates. Sparring og undervisning i brugen af CRM.
Slangerup Speedway Udfordring: Deres overblik over billetsalget var kaos, det var styret af Outlook. Vi fik hjulpet dem med en salgsproces/ model og opsat e CRM system og hjulpet dem i gang.
Digitaliserings/ og konsulent assistance omkring Implementering af CRM system. Opsætning af integration mellem CRM, www og ERP. Opsætning af landingpages og forms m.v.

Udtræk af stamdata fra RP, dataforædling og berigelse, samt import i CRM systemet. Udarbejdelse af salgsproces, udformning af e-mail templates. Sparring og undervisning i brugen af CRM.

Tema – Digital bogføring (Primær kompetence)


Afklaringsforløb omkring de faktiske udfordringer samt udarbejdelse af løsning til en effektivere arbejdsdag. Rådgivning og sparring omkring salgsmodellen og hvordan dette implementeres i hverdagen.
Afdækning og beskrivelse af nuværende arbejdsprocesser, samt udarbejdelse af forslag for fornyet og forenklet processer, der kan automatiseres.
Arbejdsområder: EDi og forretningsdokumenter. B2B salg, salgsprocesser og modeller. Integration og automation mellem forskellige forretningssystemer.


Specialer Bemærkninger
Forretningssystemer – ERP / MRP Jeg arbejder med at berige stamdata i ERP-løsningen inden disse skal bruges i den videre proces, enten i webshoppen, leverancen eller i CRM -systemet. Dette sikrer at der ikke opstår dubletter på virksomheds- eller kontaktperson niveau. Samtidig kan jeg automatisk beriget data der giver mulighed for præcise segmenteringer, og bedre salgsarbejde.



 
Referencer Bemærkninger
Amalie Search & Selection A/S Kom fra Excel ark og notesblokke, hvor salg og leveranceprocessen blevet styret i. Har i dag et fuldt og integreret faktureringssystem, hvor der automatisk laves rapporter i Excel og fakturagrundlaget kommer fra crm systemet. Når et tilbud registreres som vundet, genereres der automatisk en faktura, der sendes enten som PDF eller OIOubl.

Tema – Digital sikkerhed og dataetik (Sekundær kompetence)


Jeg hjælper smv segmentet med deres IT- software, hardware, IT-sikkerhed og daglig drift af IT, udfordringer.

Jeg hjælper med at optimerer jeres IT og sætter mig ind i jeres situation. Jeg arbejder altid efter at give Jer en personlig oplevelse. Jeg hjælper virksomheder så de står sikkert i marked samt står sikkert med deres vækstmål.

Jeg har en meget bred kundeportefølje, og stor erfaring inden for it setup til SMV segmentet. Jeg har mere end 15 års erfaring som it-konsulent og it projektleder.


Specialer Bemærkninger
Ledelse af IT-sikkerhed Jeg kan hjælpe jer med at finde grænserne så I både kan opnå de forretningsmæssige mål og bevæge jer inden for de rigtige linjer både i forhold til lovgivning, men også set fra etisk sysnpunkt. Især med CDP’er og Marketing Automation er der mange muligheder, men også mange overvejelser om, hvad der er god opførsel og hvad kunderne typisk synes er værdifuldt.
 
Referencer Bemærkninger
Gemini Koncepthuset A/S Hjulpet med integration af deres e-conomic erp løsning til deres Hubspot CRM system, samt generering af automatisk Excel rapporter.

Hertil undervisning i korrekt brug af de forskellige løsninger, så datasikkerhed og GDPR overholdes.

Hertil er der samlet data ind fra andre systemer, der er blevet struktureret, beriget og integreret.
Andet:
Rådgiveransvarsforsikring: Topdanmark